11 лютого 2020 р.

Блог музичного керівника Кирияк Олени Василівни: Цікаво і батькам, і педагогам

Блог музичного керівника Кирияк Олени Василівни: Цікаво і батькам, і педагогам: МУЗИЧНІ ІГРОВІ ВПРАВИ З ВИКОРИСТАННЯМ LEGO- ЦЕГЛИНОК І ГРОВА ВПРАВА «БАШТОЧК И  З LEGO-ЦЕГЛИНКАМИ » Діти по черзі описують муз...

МУЗИЧНІ ВПРАВИ З ВИКОРИСТАННЯМ LEGO ЦЕГЛИНОК

ГРА «ЦЕГЛИНКИ»
Матеріал: LEGO-цеглинки.
ХІД ГРИ:
Діти утворюють коло. У кожної дитини в руках по дві цеглинки.
Одна дитина сидить у центрі кола, заплющивши очі.
Діти разом з музичним керівником співають:
                                       Ми по колу всі йдемо,
                                       Гарні цеглинки несемо.
                                       Очі ти не відкривай,
                                       Що простукаю цеглинками
                                       Відгадай! І мене відшукай!
Наприкінці пісні діти зупиняються і повертаються обличчям до дитини у центрі, руки з цеглинками тримають за спиною. Одна дитина, визначена музичним керівником, відстукує цеглинками ритмічний малюнок і швидко ховає цеглинки за спину.
Наприклад:
ТА-ТА, ТІ-ТІ- ТА. ТІ-ТІ-ТА, ТА –ТА.
         Дитина, яка сидить у центрі кола, розплющує очі, відтворює ритмічний малюнок, який почула, і намагається відшукати того, хто грав на цеглинках.

ГРА «МУЗИЧНИЙ СЕКРЕТ ІЗ LEGOЦЕГЛИНКАМИ»
         Матеріал: ігрове панно з LEGO - цеглинками, що відображає карту місцевості; «камінці» - цеглинки, прикріплені на липучці. Зі зворотного боку яких написано завдання; дзвоник.
ХІД ГРИ:
         Музичний керівник розповідає дітям про подорож, яку сьогодні їм належить здійснити. Пропонує уявити, що діти–чарівники, у яких є дзвоник. Цей дзвоник указуватиме шлях. Дитина–чарівник мандрує з дзвоником уздовж стежинки на ігровому полі, над певним «камінцем» - цеглинкою він дзвенить. Знявши і перевернувши «камінець»-цеглинку, віддає музичному керівнику. Музичний керівник читає завдання, діти виконують його.
Діти визначають жанр, характер, називають твір, імя композитора. Наприкінці шляху «дзвоник знаходить» кошик із презентами, що заховані в музичній залі.

ГРА «ЛЯЛЬКИ ВЧАТЬСЯ ТАНЦЮВАТИ»
Демонстраційний матеріал: створені з LEGO-цеглинок фігурки ляльок (5 шт.) різного розміру.
Роздавальний матеріал: LEGO-цеглинки (по 2 шт.) на кожну дитину.
ХІД ГРИ:
Фігурки ляльок із LEGO–цеглинок стоять на столі у колоні одна за одною. Діти утворюють півколо або сидять у шаховому порядку, обличчям до столу. Звучить українська народна мелодія «Ой лопнув обруч».
Музичний керівник: Познайомтесь, діти, до нас у гості завітали веселі ляльки-подружки: Оленка, Тетянка, Марійка, Іринка, Улянка (виставляє їх в одну шеренгу). Вони дуже люблять танцювати і хочуть вас навчити це робити.
Ось так уміє Оленка!
Музичний керівник бере ляльку і вистукує ритмічний малюнок. Діти повторюють ритм LEGO–цеглинками. Ритми поступово ускладнюються.
Ритми також можна демонструвати дітям, виконуючи на металофоні.

ГРА «КВІТКА-ЦЕГЛОЦВІТКА»
Матеріал: квітка з LEGO–цеглинок, що складається із 6 різнокольорових пелюсток-цеглинок. На зворотному боці LEGO-цеглинок прикріплені малюнки до сюжетів творів, що прослуховуються за розділом програми «Слухання музики» («Кури та півні» Ж. Ф. Рамо, «Весело. Сумно» Л. ван Бетховена, «Клоуни» Д. Кобалевського, «Нова лялька» П. Чайковського, «Квітень. Пролісок» із циклу «Пори року» П. Чайковського, «Хід гномів» Е. Гріга, «Дід Мороз» Р. Шумана)
ХІД ГРИ:
Діти утворюють коло. Музичний керівник приносить незвичайну музичну квітку. Викликана дитина бере цеглинку – пелюстку, повертає її зворотною стороною і бачить малюнок за сюжетом музичного твору. Якщо цей твір відомий їй, то дитина повинна назвати його та ім’я композитора. Музичний керівник програє на фортепіано твір або пропонує аудіо запис твору. Усі діти активно беруть участь у визначенні характеру і темпу музики даного твору та його жанру.

Немає коментарів:

Дописати коментар